50Cent Fan Forum

50Cent Fan Forum
Neuigkeiten, Gerüchte und Liedertexte von 50 Cent und G Unit

RegistrierenRegistrieren  LoginLogin
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    50Cent Fan Forum Foren-Übersicht -> News
Autor
Nachricht
der`felix

Former Miss England Wins Damages
Verfasst am: 20.04.2008, 15:32

Former Miss England Wins Damages Over 50 Cent Sex Claims

Former Miss England Danielle Lloyd won a substantial, undisclosed amount of damages against the UK’s Daily Mirror, after the paper claimed she had sex with rapper 50 Cent.

The Daily Mirror published a story last July titled "Fiddy’s No Diddy, Danielle Looking Wobbly After A Big Night In With 50 Cent."

The story claimed that Lloyd had propositioned 50 Cent and had sex with the superstar rapper while she was dating football player Marcus Bent.

Lloyd’s attorney Magnus Boyd told judges that story was completely false and denied Lloyd had sex with 50 Cent.

"I was devastated by the disgusting lies about my private life which The Daily Mirror published without a shred of evidence to back them up and despite being told the truth in advance," Lloyd said after the ruling. "The allegations could not have been more hurtful and the story in which they appeared was unbelievably spiteful and malicious. I am glad The Daily Mirror has now admitted they published lies about me and I hope their admission and statement in court will go some way to restoring my reputation."

Lloyd was Miss England in 2004. She was stripped of the title after posing nude for Playboy magazine.

Lloyd is best known for her role on reality TV show Celebrity Big Brother UK.

Earlier this year, she made controversial racist statements about an Indian competitor and actress Shilpa Shetty on the show.

allhiphop.com

I'm the crazy guy in your neighborhood!

der`felix

Verfasst am: 23.04.2008, 15:19

Gerüchte um 50 CENT: britische Zeitung macht Rückzieher

Danielle Lloyd, die ehemalige Ms. Großbritannien, hat eine Klage gegen die englische Zeitung "Daily Mirror" gewonnen. Das Blatt hatte Lloyd und Rapper 50 Cent eine Liebesnacht angedichtet. Und das, obwohl die Schönheitskönigin einen festen Partner hat. Nach einer offiziellen Entschuldigung des "Daily Mirror" zeigte sich Lloyed erleichtert. Sie sagte wörtlich: "Diese unerhörten Lügen über mein Privatleben haben mich tief getroffen. Der 'Daily Mirror' hatte keinerlei Beweise für diese Aussagen. Ich musste die schrecklichsten Gerüchte über meine Person ertragen. Ich bin aber froh, dass sie ihre Lügen jetzt zurückgenommen haben."

Übrigens: 50 Cent macht doch weiter. Und das, obwohl der Rapper vor einigen Wochen erklärte, sollte er seinen Chart-Kampf gegen Kanye West verlieren, höre er mit der Musik auf. Nun musste "Fifty" - zumindest in den USA - eine klare Niederlage einstecken und macht doch weiter.

chart-king.de

I'm the crazy guy in your neighborhood!

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    50Cent Fan Forum Foren-Übersicht -> News

Verwandte Themen   Aufrufe   Letzter Beitrag 
Keine neuen Beiträge G-Unit - After My Cheddar 371 29.07.2009, 17:23
Keine neuen Beiträge Method Man: "4.21... The Day After" kommt Ende Aug 351 21.09.2009, 06:30
Keine neuen Beiträge Olivia talks about life after G-Unit 300 26.04.2010, 15:06
Keine neuen Beiträge Nas vs 50: Get Rich And Die Rhyming?! 438 17.07.2010, 02:42
Keine neuen Beiträge And the Winner iiiiiis…. Ryan Mayberry! 412 13.10.2010, 13:53

[ Time: 0.0488s ][ Queries: 65 (0.0145s) ][ GZIP on - Debug on ]